زیر بارون

زیر بارون
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر بارون و آدرس asal22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درفصل تگرگ عاشقت می مانم                  باریزش برگ عاشقت می مانم

هر چند تبربه ریشه ام می کوبی                تا لحظه ی مرگ عاشقت می مانم



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت17:14---17 اسفند 1391
کسی رو که ندارم

ولی خدارو شکر یکی رو هنوز دارم که دوست دارم سایش تا ابد رو سرم باشه.


ارمین
ساعت23:22---17 شهريور 1391
دیگر نمیگویم گشتم نبود نگرد نیست,



بگذار صادقانه بگویم,







گشتم اتفاقا بود فقط مال من نبود



بگذار با دیگری باشد لابد مال اوست.........!!


پسرک بارانی
ساعت22:55---28 تير 1391
از وبت خیلی خوشم اومد
...........................
بگو با عشق هم زادم موافق نیستی باران؟........ به من با خنده می گویی که عاشق نیستی ، باران......... تمام این دقایق را به رویای تو سر کرد.باران......... دریغا ، صد دریغا ، این دقایق نیستی باران......... هزاران وعده ام دادی که همراه دلم باشی......... ولی صد آه و افسوس که صادق نیستی ،باران........ دلم خشکید و پژمردم ، از این ابر سترگون........ چه شد حتی به یاد این شقایق نیستی ، باران؟........... بگو آری ، بگو آری بگو جوابت را بگو دیگر............ قبولم کن مگر دیگر که لایق نیستی باران............. خودم را عاشقانه تر به پای تو فدا کردم............ چرا با خنده می گویی که عاشق نیستی ، باران..............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ عسل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، روی قلبی نوشته بودن شکستنی است،مواظب باشید ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است،راحت باشید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 88825
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 223
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

 

دانلود این اهنگ